Pro lektory a konzultanty

Jste lektor, konzultant nebo poradce a potřebujete své služby převést do onlinu?
A nevíte jak na to?

Pomůžu vám, jako jsem pomohla Lucii.

Lucie o službě napsala...

Markétu dlouho sleduji, moc se mi líbí její přístup k digitálním technologiím. Já sama používám řadu nástrojů, ale s narůstající složitostí mého podnikání jsem cítila, že bych potřebovala všechno “vytunit”. Chtěla jsem si udělat pořádek v e-mailu, vytěžit na maximum Google nástroje, naučit se lépe pracovat s klienty na dálku a také plánovat čas.

Celá naše spolupráce probíhala na dálku. Osobně jsem se s Markétou vůbec nepoznala. Ale to nebylo vůbec překážkou pro naši spolupráci! Spíš naopak, mohla jsem si aspoň jako klient vyzkoušet, jak skvěle to může fungovat. 

Markéta nejdříve zmapovala moje potřeby. Pak následovaly konzultace, kdy jsme postupně procházely jednotlivé oblasti a ladily různé nástroje. 

Co se podařilo?

– Mám Zero Inbox,

– používám na plánování času Google Kalendář a na poznámky Google Keep,

– pro práci s klienty využívám sdílené dokumenty,

– byla jsem schopná natočit a vypustit můj první webinář,

– běžně konzultuji s klienty na dálku s využitím Google Meet, Whereby či Skype.

Když přišla karanténa, byla jsem schopná téměř ze dne na den přehodit moje podnikání do online a nepřišla jsem téměř o žádné zakázky. 

Lucie Václavková, kariérová poradkyně a lektorka 

Pomůžu vám a naučím vás:

  • sdílet data, dokumenty, tabulky, obrazovku, kalendář
  • komunikovat na dálku (videokonference, webináře, apod.)
  • dělat videonávody a upravovat nahraná videa
  • efektivně a pokročile pracovat s emailem (automatizace)
  • vědomě a zdravě používat sociální sítě (prevence prokrastinace)
  • propagovat a prodávat vaše služby na sociálních sítích
  • nastavit si chytrý telefon a pokročile jej používat
  • bezpečnostní minimum

Jak bude naše spolupráce probíhat?

  1. Ozvete se mi na marketa@smartzena.cz nebo přes kontaktní formulář.
  2. Napíšu vám zpět a pošlu vám krátký dotazník, abych zjistila vaše potřeby a potřeby vašeho podnikání.
  3. Na úvodní schůzce (60 minut) projdeme jednotlivé oblasti vašeho podnikání a navrhnu vám možnosti přechodu do digitálu.
    Popíšu vám plusy a mínusy jednotlivých řešení a pomůžu vám udělat správná rozhodnutí s ohledem na vaše zdroje (finanční, časové, znalostní). 
  4. Po první konzultaci se můžete rozhodnout, zda a kolikrát se ještě setkáme. Můžete pak zaplatit za jednorázovou konzultaci nebo za balíček a využít výhodnější cenu (a to i za první konzultaci).
  5. Pokud potřebujete provést procesem digitalizace krok za krokem, můžeme se domluvit na dalším setkání. Vše vám názorně ukážu, vysvětlím a naučím vás s programy nebo aplikacemi pracovat. Prakticky a jazykem, kterému budete rozumět.

Cena konzultace

1 hodina

60 minut osobní konzultace
platba po konzultaci

1 000 Kč

3 hodiny

3 x 60 minut osobní konzultace
platba před zahájením spolupráce

2 900 Kč

6 hodin

6 x 60 minut osobní konzultace
platba před zahájením spolupráce

5 800 Kč

Reference